Dags att köra med stora diseltrucken

Tompalajnen tyckte att jag skulle köra stora 6-tons diseltrucken....han vet att jag inte gillar att köra truck (inomhustruckar har omvändstyrning vilket gör att min hjärna får arbeta alldeles för mkt när jag kör).

Efter lite övertalning dundrade jag runt på innergården med vår fetaste truck (en caterpillar).
image1481

Hämtade ut en pall med skrot från ett i mina ögon trångt ställer (fick backa och trixa för att komma in).
Vana truckförare hade säkert gjort det där med bakbundna armar och ögonbindel...men jag var apnöjd.

Här åker jag med pallen till skrotcontianern:
image1482

Det är trist att allt kul bloggmaterial händer när jag inte har min K800i. (sunkiga bilder jag vet :( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback