Gårdagskvällen

Hamnade på förfest i Åbylund tillsammans med 4 tjejer. Det var Mia, mias polare Linda (som jag tidigare aldrig träffat) samt Lindas polare Emma och Lena (jag tror jag har namngett dem rätt nu).

Efter ett glas rött vin råkade jag bekänna att jag gillar att knyppla när ingen ser på samt att jag alltid läser Hänt Extra och NU. Självfallet var alla VÄLDIGT imponerade av att jag bevakade mina femenina sidor så mycket.

Fråga till mig själv: Kan det vara så att jag använder mitt motorintresse som en täckmantel?? NÄÄÄÄÄ så är det inte :).

Efter en mkt trevlig förfest begav vi oss ut i kylan, genom rydsskogen, mot HG. Drivis i pungen var ett faktum för andra gången denna veckan!

Jag minns HG som ett mkt trevligt ställe att gå runt, snacka med lite folk och dricka öl på. Det har nog förändrats lite på senare år. På nått konstigt vis blev jag utsläpad på ett så kallat dansgolv. Dansgolv är ett golv där svettiga människor står och försöker röra sig, med konstiga poser, i takt till musik. Det passar inte mig alls. 1) Jag har ingen som helst taktkänsla. 2) jag gillar inte konstiga poser..gjorde jag det skulle jag sökt till top model!
I vilket fall som helst så kidnappade Linda min öl och jag var helt enkelt tvungen att utsätta mig för denna förnedring för att få min älskade öl tillbaka. Mia såg mäktigt nöjd ut när jag studsade fram likt en ångvält på LSD över dansgolvet! Får väl erkänna att det kan vara lite kul att göra bort sig offentligt :P....men 3 minuter räcker gott och väl!!

HG:s dansgolv:
image1465

Mia fick en en lite väl närgången kompis som inte respekterade att hon ville att han skulle gå och lämna henne ifred, när jag försökte prata honom till rätta vart han lite sne.

Senare på kvällen kom det fram en annan snubbe som började yra. Jag tror att, den troligtvis nyss fyllda 19-åringen, försökte komma med några hot dålda som metaforer i form av festerister hit och dit. Jag fann det mest komiskt och försökte få honom att prata klarspråk. lyckades inge vidare då killen var rejält full. Fick enbart ur honom att det var nån annan som inte gillade mig hit och dit (gissar på att det var lillpojken som försökt få mia på fall med sin haka på hennes axel). Mao har jag fått nått roligt att berätta på morgonfikat på jobbet på måndag ;).

Hemvägen var kall...sååå jättekallt att jag trodde jag skulle frysa fast på cykeln.

Jag fotade lite med mias mobilkamera. Dessa bilder kommer upp senare ikväll eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Spelade dom något Supernatural då?

Så du va nästan i slagsmål då? ha ha..

Postat av: Martin

Nä, varken supernatural eller NKOTB spelades...riktigt dåligt tycker jag!! ;)

Ha ha ja nått i den stilen....fast jag hade ingen avsikt att slå nån, men man kanske hade fått sig en snyting om man haft otur.....men hur hårt kan en tanig 19-åring slå?? ;)

2007-10-14 @ 16:51:39
URL: http://mzmracer.blogg.se/
Postat av: Mattias

Kan ju inte va så hårt.. inte ens fyllda tjugo lixom..

2007-10-14 @ 16:54:14
URL: http://www.nitro.se
Postat av: Martin

precis...typ sm att få en kudde i ansiktet ;)

2007-10-14 @ 17:10:39
URL: http://mzmracer.blogg.se/
Postat av: Linda

Måste ju bara tillägga att du e grym på dansgolvet Martin :) Jag känner på mig att fyrkanten snart kommer att vara en underbar klassiker som jag kommer att köra på varje fest !! haha

2007-10-14 @ 20:50:24
Postat av: Mia

Tänk att det skulle ta 4 år att få upp dig på dansgolvet - tack Linda! Nu är det ju bara att köra hårt så äger du dansgolvet snart :)

2007-10-14 @ 21:05:04
Postat av: Martin

Linda: Ha ha du får ta patent på fyrkanten :)

Mia: hörrududu, jag var uppe med dig på dansgolvet på flamman för nån sommar sen, så fyra år är det inte!

2007-10-14 @ 21:19:37
URL: http://mzmracer.blogg.se/
Postat av: laaaarsson

ahhvesst du är nooooog helt normal!!! :P
jajemen jag fick massa sprit att alkolisera hjärnarn med.. Lite för mycket tillåme för den finns inte kvar ens :S
Ni verkar också blitt lite alkoliserade?? :)

2007-10-15 @ 10:01:57
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback