Tankar om facebook

Nu måste jag få skriva av mig.

Det här facebook, kan någon förklara för mig vad som är så himla bra med det? Jag var sjuk för några veckor sedan och reggade mig efter att ha läst en artikel om att facebook är som en drog. Jag kan inte knarka.....facebook är ingen drog för mig. Jag föraktar detta facebookande, ändå loggar jag in en gång per dag typ (kanske kan jag knarka trots allt??!).

Alltså flest vänner när man dör vinner...eller?

Det ska vara så enkelt att hitta gamla klasskompisar mm, jag har hittat en klasskompis från gymnasiet. ha ha...

En annan sak jag stör mig på är att man inte kan komunicera med folk man inte har på sin lista med vänner? Jag fattar iaf inte hur man gör.

En rolig funktion finns iaf...det är slayer/zombie/mm mm laffset där man kan kriga lite....iofs åker jag bara på däng för jag har för lite poäng och för få kompisar bla bla.

Så kära läsare, berätta nu varför facebook är så otroligt fantastiskt.....jag fattar det inte....ett lunarstorm för vuxna känns det som!

Kommentarer
Postat av: laaaarsson

jag fattar verkligen inte varför alla håller på med den skiten. jag var medlem i 10 minuter sen avaktivera jag mig.. Fatta ju ngenting :P Kan ju vart för det är på engelska iofs hahaha

Postat av: laaaarsson

Men det är ju sjukt.. kul att man inte ens kommer in på någons sidan man inte är vän med :P äääsch.. en annan sjuk sak är att vi har så sjuka arbeten och bara sitter vid datorn hahahha Mycket sjuuuukt

2007-10-15 @ 13:01:39
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Mattias

De kanske är din gamla klass polare som ska fixa knarket?

Lägg till vart du kommer ifrån, och var du bor.. o vips så hittar en massa dig.. så var de för mig.

2007-10-15 @ 14:10:12
URL: http://www.nitro.se/blog.htm
Postat av: Martin

Var kan man lägga till vart man bodde då?
Brinellgymnasiet finns inte med, inte Parkskolan heller för den delen. Jag ser ner på facebook och skrattar åt dess löjliga existens ;)

2007-10-15 @ 14:20:35
URL: http://mzmracer.blogg.se/
Postat av: Mattias

De synd om Crocks och facebook.. ;)

Brinell finns det en grupp som heter. kolla på mig.

Sen finns de någon application som heter Liv in eller något sånt

2007-10-15 @ 15:27:55
URL: http://www.nitro.se/blog.htm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback