Tornbyområdet

Vi tog en sväng ut till Tornby nu i eftermiddag.
Hittade ett par snygga skor (någon slags blandning mellan boots och kängor). När jag provade dem såg dte ut som jag hade bruna gummistövlar på mig :(.

Funderade ett tag på dessa sköningar med:
image1592
Snowjoggings is back!!

Lite dageneftermat på ikea (två kokta med senap slinker lätt ner, trost att jag inte ens gillar korv).
image1593

Medans Mia provade kläder hade jag lite hjärngympa med duploklossar.
image1594

En ny kamrat till turbo?
image1595

Vi skippade den och skaffade lite torrfoder till henne istället.

Jag lyckades även med bedriften att köpa två t-shirts som var för små. Blir att åka och byta dem imorron eftermiddag,

Kommentarer
Postat av: Laaaarsson

Nämen är det en orm i ödlans bur också?! detär väl ingen brakombination..............
Och jag tycker duskalägga upp en bildpå turbo, vem är det?!!
Ochminsann att jag har galna kosjukan, lätt har du inte föståt det förens nu? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback