uppdatering: laptopförsäljning

Idag har jag fått 3 mail från utlandet där personen i fråga är intresserad av " my ithem" och vill ha det skickat till en adress i Nigeria efter att det betalat in pengar på mitt konto.

1)  En tjej från norrköping ringde. Hon ville att jag skulle åka till norrköping med den. jag sa att hon fick komma hit och hämta den om hon ville ha den. Då skulle hon be nån polare komma över. Denna polare skulle ringa kring 18-tiden. icke!!

2) En kille som snackade engelska ringde. han ville ha den sa han. Jag svarade att det är bara att hämta den. Visade sig att han bodde i Norrbotten och ville ha den skickad efter att han hade satt in pengar på mitt konto. Jag vet inte riktigt varför, kanske för att han pratade engelska, men jag nappade inte. Skyllde på att jag inte ville skicka datorn med poste.

3) En kille ringer och säger att han vill ha datorn, men han har inga pengar förrens den 25:e då han får lön. Han ville att jag skulle hålla den tills dess. Jag sa att han antingen skulle låna pengar eller chansa på att den kanske finns kvar den 25:e. jag säljer den till den som först kommer hit med rätt antal pengar.

4) Har precis fått ett mail från en snubbe med utländskt namn. Han undrar vad mitt sista pris är. Han fick svaret att det är priset i annonsen som gäller. Fick även ett mail där en far vill köpa datorn till sin son. vi får se om detta leder nån vart. (denna snubben skrev iaf sitt telefonnummer i mailet...känns lite mer seriöst då iaf).

Kommentarer
Postat av: mattias, nitro.se

Mia: De här börjar ju lika Martins MX3 affärer ;)

skicka skiten till nigeria.. eller skicka Millies dator så kan hon få hälften av pengarna :)

Postat av: laaaarsson

Hahah va elak du är, klart du skulel åkt till Norköping med den!! :P

2007-10-12 @ 07:30:31
URL: http://bestick.blogg.se
Postat av: Martin

Det är ju spänningen man är ute efter, så varför sälja direkt ;)

2007-10-12 @ 07:38:28
URL: http://mzmracer.blogg.se/
Postat av: laaaarsson

hahah uuuhh nä det kan man ju inte missa!! attans men då bokar jag den platsen då... får jag ditt banknr så skicka jag över pengarna :)

Äsch Frölunda är ju skitfarliga jättehemska vinstkrävande indianer som krossar allt som ser. Mot Guldet!!!
Att du inte vet sånt!

2007-10-12 @ 07:56:41
URL: http://bestick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback