Bilsport

Ringde en försäljare från tidningen bilsport.
Han hade ett jättefint erbjudande:

-"Du får 15 nr för 499:- och en bahcosats. Du sparar 35% jämfört med att köpa lösnummer och prenumerationen sägs upp automatiskt efter dessa 15nr. det låter väl bra?"

Jag svarar: -"Det låter jättebra, men jag tror inte att det är nått för mig".

Försäljaren: -"Du vet att bahco är ett bra märke på verktyg väl?"

-" Ja jag har en stor bahco-sast som jag använder själv"
-"Ska du inte slå till då och få mer verktyg?"
-"Nä tack jag avstår."
-"Får jag fråga varför?"
-"Ja, det är för mkt plast och stora vingar i bilsport."
-"Jaha, varför sa du inte det från början. Hej"!

Jag sa ju att jag inte var intresserad från början...hmm skum skåning det där!


Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Ha ha.. ge han va han tål!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback