Igår ringde en skön snubbe

Igår kväll ringde en snubbe och frågade om mina hondafälgar med däck fanns kvar (blocket annonsen innehåller lite fler grejer så den är ej bortplockad).
Jag svarade att de var sålda. Killen vart lite upprörd över att jag sålt dem så billigt. Du kunde säkert fått 4-500:- till för dem. Förklarade att jag hade haft samma annons ute i över en månad och då hade jag ett pris som var 200:- dyrare än nu. När jag sänkte priset så fick jag ju dem sålda direkt. Jag förklarade att jag var nöjd med affären. Snubben kunde inte förstå att jag kunde vara det he he! :D

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Sicka lirare de finns!

Postat av: Martin

Japp, nästan så man skulle sälja R-däcken till honom för 10 papp eller nått...det måste de ju vara värda :D

2007-09-18 @ 12:37:33
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback