Lördagsbestyr

En resume av dagen hittils:

Kom upp relativt tidigt. Efter en kopp kaffe och lite yoghurt var jag redo för dagens uppgifter.
Först fick jag dock ett telefon samtal från kusin Mattias. Blev involverad i projektet "smutsiga händer". Måste lägga in få in Solid Works i min bärbara känner jag! Sen ska det skapas ritningar :D

Efter snacket begav jag mig ut på stan. Objective: Find a däckverkstad som har öppet.
Det gick inge vidare. Alla var stängda. Istället åkte jag och tvättade av RS:en.

Lunch avnjöts på ett kaffe i Gränden tillsammans med Mia som hade tentat klart. Efter en hyffsad lasange begav jag mig hemåt. Upptäckte till min stora glädje att lackverkstan där jag lackade min front i våras var öppen. Svängde in och fick en offert som jag nappade på. Sura pengar men inte lika sura pengar som jag efter mitt lilla missöde igår förväntade mig! Tid är iaf bokad!

Tog en sväng ut till jobbet. hoppades på att nån svetsare kanske jobbade över. Så var icke fallet. Får hoppas nån av dem kan hjälpa mig på måndag (punkta dit en mutter på låsbulten som strular).

Stannade även till nere vid hamnen i Berg och tog några snabba bilder av RS:en med 18":arna på (den sidan där båda sitter på ;) ).

image1341

image1342

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Snyggt!

Postat av: Martin

Blev rätt hyffsat :)

2007-09-22 @ 19:10:16
URL: http://mzmracer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback