Mitt nya liv startade idag....igen

Införskaffade mig lite träningskläder efter lunchen tidigare idag. Nu var det dags att inviga dem och mitt nya jättesunda liv ;).

Gick till rydsskogen och började traska 5:an.
image1343

Pust vilket tempo jag håller!
image1344

Fast man är toksvettig springer folk om mig...men jag går ju jättesnabbt?! hur kan det funka?
En äckelgubbe sprang emot med sin svettiga hand mot mig när han sprang förbi...det var en nära-döde-upplevelse vill jag lova!

Men va nu?!!
image1345
har jag traskat ända till Huskvarna??
Nä då jag är snart hemma faktikst.
5 km gick på 50 min. Totala gångtiden var 1h09min. Borde med andra ord gått sammanlagt 7km. Helt ok om jag gör detta ett par ggr i veckan!

Kommentarer
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Tycker du får komma och säga hej när du är så nära!
Hoppas du lyssnar på musik i headsettet.. annars ska jag börja se ner på dig.. (tur att du inte har blåtands headset).

Postat av: Martin

Självklart köpte jag aktier när jag var ute på min vandringstur ;)...nä då jag lyssnade på hårdrock!!

2007-09-22 @ 21:10:22
URL: http://mzmracer.blogg.se
Postat av: Mattias, NiTRO.SE

Köp, sälj.. :)

2007-09-22 @ 21:53:43
URL: http://www.nitro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback