Bilprovningens tekniska support

Ringde bilprovningens tekniska support nyss. Damen i växeln hade nog vaknat på fel sida. Butter var hon :D.

Blev kopplad till en trevlig norrlänning. Han tyckte inte att jag behövde regbesikta bilen med halvburen eftersom den är reggad för 1 förare och 1 passagerare. Vidare trodde han inte att det påverkade vikten speciellt mkt eftersom baksätet är bortplockat. Vågade inte fråga om bältet dock. Men jag avvaktar med allt sånt tills i höst nu. Jag hänvisar till honom om någon försöker trillskas med mig!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

men men han sa ju... :)

Postat av: Martin

he he där slog du huvudet på spiken :D

2008-04-21 @ 16:34:58
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback