Bromsskivsbyte

Denna och den andra bromsskivan ska lämnas in på svarvning hos LN:s Mekaniska imorgon.
Alltså blev det bromsskivsbyte idag med
image2531

Igår tog det 2 timmar att byta på båda sidorna. Då satt bultarna som berget. Efter 20 min hade jag bytt på ena sidan och fått bort ok samt belägg på andra. Då hojtade Mia att det var mat.

image2532

Riktigt god hemmagjord "korv i panna".

Sista delen av bytet gick på 15 min. ett belägg strulade och ville inte hoppa in i okhållaren. Men efter ett par svordomar satt det på plats.
Båda skivorna bytta på 35 min. känns helt ok  :D
image2533

De här får åka på studiebesök till svarven:
image2534

Kommentarer
Postat av: [email protected]

De måste väl va "pytt" i panna om något ;)

Postat av: Anonym

absolut ;)

2008-04-21 @ 21:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback