Lördag - banracingpremiären 2008

Vi steg upp 06.00 och det kändes tungt när man såg denna syn:
image2469

Vi lämnade huskvarna och åkte nordväst. Vädret blev sämre och sämre. Skönt att man har sommardäck på rexen!
image2470

Vi slog en pling till ansvarig för träffen som trodde den skulle bli fullt genomförbar, mao fortsatte vi mot kinnekulle ring.
Hoppet tändes några mil ifrån banan där det i stort sett var barmark!

Efter förarmöte begav jag mig ut på banan. Det snöade men la sig som vatten på banan. Gick betydligt bättre att köra än jag föräntade mig. suveränt kul som alltid!

Lånade ut bilen till Mattias, som körde sina första varv sen vattenpumpshaveriet på licenskursen förra året.
image2471

Jag tolkade hans uttalande som att det gav mersmak :D.

Vid lunch var körningen över. jag han med 3 pass och är helt klart nöjd med körningen!

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Måste åter igen skriva och tacka för att jag fick köra ett par varv. Ska vi boka banan själva någon dag :)

Julafton, Påskafton, Midsommar afton borde ju va billiga :)

Postat av: Martin

Ha ha lätt att jag är på!

2008-04-13 @ 10:58:40
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback