Lördag

Det strulade till sig lite med bursvetsandet. Så på söndag ska jag bara lämna bilen och sen blir den klar i veckan.
Insåg att det var lika billigt att ta kasta tågbiljetten jag har (den går inte att boka om eller lämnas tillbaka) och sedan ta bilen ner i dag. Då kan jag byta till sommardäck på crx:en, sen får jag hämta den på fredag, stanna kvar i jkpg-trakterna och åka till kinnekulle på lördag.

Det kommer nog bli lite pyssligt men det får gå...huvudsaken är att jag får i buren i crx:en!

Kommentarer
Postat av: mattias

va surt, slå en pling om du är i krokarna.

2008-04-05 @ 10:20:24
Postat av: Martin

Kanske kan kika förbi imorgon på väg hem. vet inte om jag åker på för- eller eftermiddag än.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback