Missärmorgon!

Orkade inte byta plats på CRX och RS:en igår utan tänkte att jag tar CRX:en till jobbet imorgon oxå.
Imorse när jag hoppade in i hondan och vred om nycklen hördes ett litet "klick" och sen hände inget mer!
Batteriet var heldött!

Fick springa upp och hämta nycklarna till andra bilen, köra fram den till crx:en. Väl framme inser jag att startkablarna INTE ligger i RS:en. En tur ner till det överfyllda förrådet, klättrandes över extrasäng och slicks....här är de!!
Efter några minuter var crx:en igång.

Jag ställde den på min parkeringsplats så den får tänka över de dumheter den gjort!
image2483

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Ajsin bajsing lilla rex du får inte ha ont i magen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback