Varför??

image2451

Varför hamnar jag alltid bakom polisbilar??

Igår när jag åkte ner så körde jag ifatt en grå saab 9-5 med tonade bakrutor. den låg strax under 110 och puttrade. Fick genast känslan av att det där är nog en civilpolis. Körde sakta om och höll i stort sett laglig hastighet tills jag kommit en bit bort. Rätt som det är dundrar en s60 förbi i hög fart och jag ser i backspegeln hur 9-5:an börjar öka farten. Själv saktar jag ner för säkerhets skulle. 9-5:an blåser om strax därefter och 5-10 min senare passerar jag s60 parkerade på väggrenen med 9-5:an med påslaget blåljus efter.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Köp en lott!

Postat av: Martin

det är nog läge för det!

2008-04-06 @ 19:59:04
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback