10hults motionsspår är för dj*vla jobbigt

Efter dagens F1-lopp hakade jag på mia ut i motionsspåret. 5:an skulle avverkas för första gången (mia har varit ute 2 ggr tidigare). Det är ju offroad-spår i 10-hult. Kuperat som jag vet inte vad. Duktigt jobbigt. På samma tid som jag tar mig runt 7.5:an i linköping (rydsspåret) klarade jag 5:an på här! Snacka om många sega backar, hala rötter och stubbar!

Nu ska jag belöna mig själv med en dusch!

Just det...jag har även anmält mig till SS-körningen den 6:e september. troligtvis sista körningen i år??

Kommentarer
Postat av: Mattias

De måste ju va till din fördel om spåret är svårare. Då blir de ju lättre när du springer i storstan sen. Börjat springa asfalt än föresten?

Postat av: Martin

Jo det är iofs bra. Ingen asfaltsträning än....det blir premiär under loppet.

2008-08-04 @ 19:22:32
Postat av: Martin

Det har du rätt i! Nä ingen asfaltsträning än...den tar jag under själva loppet.

2008-08-04 @ 19:32:23
URL: http://mzmracer.blogg.se/
Postat av: Mattias

å spännande..

2008-08-04 @ 21:16:51
URL: http://www.nitro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback