Dagens arbetsdag...

...har varit bra. Hunnit komma in aningen mer i CM:s ritsystem.Känns fortfarande väldigt ovant jämfört med AWT:s. Fick en genomgång av stämplingsterminalen och en katalog att beställa kontorsmaterial ur. Ovant att få beställa och handla saker så där. Kan erkänna att jag inte hunnit kika så mkt i den än.

Nästa vecka ska jag på en startupp i södra småland. Ev kanske jag oxå ska till kina redan nu, men personligen tror jag att det skjuts lite på framtiden och det blir bara den andra nyanställda killen som åker till kinaland nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Bara de inte blir som när jag skulle åka tills sthlm över dagen och alla andra hade väskor med sig. halvvägs frågar jag lite försynd, vi åker väl hem ikväll? Nej vi ska på sthlm open och dricka vin i kväll så vi ska bo på hotell, sa inte hans de?



Fast de kanske du fattar när ni kliver ombord ett plan där hälften av resenärerna är kinser och går till midjan på dig.

Postat av: Martin

Ha ha nä jag hoppas på bättre information. På måndag ska vi åka snortidigt och jag ska packa för 3 dagar, men det kan vara klart på en dag :D

2008-08-06 @ 21:16:56
URL: http://mzmracer.blogg.se/
Postat av: Mattias

De låter ju kul åka iväg och fixa så där.

2008-08-07 @ 07:15:23
URL: http://www.nitro.se
Postat av: Martin

Absolut, men nån Kinaresa blir det inte än. Dock har jag två reseor inom sverige bokade nu.

2008-08-07 @ 11:12:40
Postat av: Mattias

Nice.

2008-08-07 @ 13:04:50
URL: http://www.nitro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback