Så redo man kan bli

Vid 20.45 gav vi oss iväg mot zinkendamms idrottsplats. Mer laddad kan man knappast bli :P


Väl på plats monterades tidtagningsutrustningen på min vrist.



15 min innan start var det dags för uppvärmning som leddes av hurtiga flickor från nått gym. Strax innan 22.30 var det så dags för grupp 5 (den grupp vi deltog i) att ge sig av.


Off we go:


Efter 1 timme 3 minuter och 55 sekunder är jag äntligen i mål. Ett knä började ömma efter 7 km men det vara bara att bita ihop och fortsätta de resterande kilometrarna.


Mia sprang på 1h 9min och  2 sekunder, Per-Eriks tid blev 1h 9 min och 16 sekunder och Jenny sprang i mål på 1 h 24 min.
Jag hoppas nu att alla förstår att det är inte lönt att utmana mig, jag vinner på ren vilja ;) :P.

Medaj fick man oxå (fast tilltugget och drickan efter målgång var det som jag blev mest glad över!):

Kommentarer
Postat av: Mattias

1. Jag trodde man skulle ha en gul tröja på sig.

2. Så alla sprang trotts allt? (ryktet gick ju att folk skulle gå).

3. Vad är nästa utmaning? (jag kan ha en på lager faktiskt).

Postat av: Martin

1. Det är visst ny färg på tröjan varje år.

2. Jenny joggade/gick mest. Vi andra sprang. Jag trodde att både jenny och P-E skulle gå.

3. Nästa utmaning är att utmana dig att springa midnattsloppet nästa år ;)

2008-08-18 @ 18:59:08
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback