Sliten!

Idag är jag rätt sliten.
Tillbringade hela dagen i provanläggningen vilket innebar att jag missade frukost idag igen. Lunchen blev en halv pizza och sen fick jag i mig en banan och en halv kiwi. H
Har fått lite bättre koll på maskinerna, men det är lång väg kvar och mycket att lära.

Här står jag och pustar ut efter att precis ha lastat upp 150 kg papper på ett transportband.


Kom hem vid 18.30 och satte igång med maten. Var inte helt fel med mat och en dusch!
Gissar på att jag kommer somna lätt om ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: Mattias

En halv pizza kan jag förstå, men varför dela en kiwi? dom är ju pyttesmå..

Postat av: Martin

Det fanns en halv kiwi över efter att en kollega käkat lite...det var den jag petade i mig.

2008-08-13 @ 19:27:01
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback