Syllerstorpett

Idag var vi inbjudna av en underleverantör till syllerstorpett. Det var lika roligt denna gången oxå, trots att brandbilsstegen och den mekaniska tjuren stod med på programmet.

När jag skulle köra 240 på två hjul la ju bilaset av :(

Jag fick upp den på två hjul men var lite för snabb med ratten så jag dunsade ner igen, efter jag backat tillbaka och skulle upp på rampen igen vägrade den starta (för övrigt kommer jag inte bra överens med automatväxlde bilar!) Som utbyte fick jag och en annan kille i min grupp köra felstyrdbil (ännu ett hatobjekt för mig!!). Tror bara en grupp, gruppen före oss, körde med 240:n.

Vad var roligast då? Jag gillade den ihopsvetsade saaben som svänger på alla 4:a hjulen, den spakstyrda bilen och rövcyklen var roligast.

Vi körde följande: ihopsvetsad saab, 240 på två hjul/felstyrd bil, 240 där en gasar och bromsar och en sitter i mörker och styr, spakstyrd bil, klättre brandbilsstege (28 meter hög), rövcykel, mekanisk tjur och telfonstolpsklättring.



Till middag blev det struts och ett par pilsner. Mums mums. Struts smakar inte alls fågel för övrigt.

Kommentarer
Postat av: Mattias

De låter som du haft kul.. är inte alls avis!

Jag vill dit igen!

Postat av: Martin

Det var lika kul denna gången (fast de var elakare på tjuren i år. jag åkte av efter 35 sek istället för 59 som förra gången).

2008-08-21 @ 18:10:03
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback