Tanken har mognat och jag känner mig redo...

...att ta steget fullt ut.
Nu tror du säkert att det är nått vuxet laffs jag pratar om, som pensionsförsäkring eller giftemål. Men icke! Det jag har i åtanke är crx:en. Det ska in en halvbur!
Har två begagnade rörsatser på G. Kommer köpa den billigaste. Söker mao efter nån som vill svetsa bur åt mig :D.

en fantastisk paintskiss på hur den ev kommer se ut:
image2116
Jag känner mig redo att satsa på crx:en (kanske för att jag redna plöjt ner för mkt pengar i den :D).

Kommentarer
Postat av: Mattias

Gött.. ska bli spännande.. det är ju en lagom dyr bil att bränna lite pengar på.

Postat av: Martin

Ja jag tror det kan bli ett roligt objekt :D

2008-02-07 @ 11:51:37
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback