Ingen semester är helt komplett

förrens man varit på ett stort lågprisvaruhus och slagits med pensionärer!


suck och stön vad folk det var här idag!


kan det vara för att Sten och Stanly ska uppträda på herravdelningen idag. De ska visst signera skivor oxå. Hett!!

Jag smet ifrån och tog en utflykt till ett trevligare ställe.


kan erkänna att jag handlade lite kraffs på Gekås, så som arbetsbyxor, strumpor, bilvårdsartiklar och lite sånt. Så helt värdelöst är det inte...men 3,5 timmar där inne är 2,5 timmar för mkt!

Nu är vi hemma i Linköping igen efter vår minisemester i västsverige. Tillbaka till allvaret och flyttförberedeserna....Nästa lördag bär det av!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du har så rätt, vi ska ner på måndag eller onsdag (på väg till eller från Falkenberg).

Postat av: Nanna

Ojoj, det är fotoförbud där inne. :p



Alla ska vi dit... Vi ska med ner snart är det tänkt. :)

2008-07-20 @ 10:21:28
Postat av: Martin

Det är ett måste på nått hemskt vis!



Oops var det fotoförbud där, det hade jag ingen aning om. he he

2008-07-20 @ 10:47:08
URL: http://mzmracer.blogg.se/
Postat av: Mattias

Är de fotoförbud? då kan inte jag åka dit!

2008-07-20 @ 14:20:42
URL: http://www.nitro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback