Överraskningsresan till Berlin part I

Jag gjorde ett bloggupphåll från 28 feb fram tills idag. Anledningen var att jag hade bokat en överraskningsresa till Mia.

19.20 lyfte vi från Skavsat flygplats med Ryanair. Destinationen var Berlin
Gick riktigt smidigt. Vi var i Berlin 30 min innan beräknad ankomst!

Tog det aningen dyrare alterantivet, taxi, till hotellet jag bokat. Smidigare med taxi då man slipper kånka väskora av och på tåg för att sedan leta taxi från tågstation till hotellet. Nu hoppade vi in i en taxi utaför flygplatsen och 25 minuter senare klev vi ur den precis utanför hotellet.

image2262

Riktigt fint och jättestort rum fick vi! Super!
image2263

image2264

Eftersom klockan bara vara ca 21.30 när vi kom fram tog vi oss en promenad för att bekanta oss med området.
Första kulturella insalget fanns bara några hundra meter bort. (bombade kyrkan med jättelångt namn)

image2265

Efter en stunds promenad satte vi oss i hotellbaren och drack lite gott innan vi gick och la oss.
image2266

The story will continue....

Kommentarer
Postat av: [email protected]

WE WANT KATASTROF STORYS!!

Postat av: Nanna

Riktigt najs hotell! Berlin är fint det med.

2008-03-04 @ 17:19:54
URL: http://nanna81.blogg.se
Postat av: Martin

Mattias: It will come..just wait!

Nanna: Ja det var inte helt fel faktikst :D

2008-03-04 @ 19:05:13
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback