Tvättdags

Kommer hem. Inser att Mia har varit snäll och lagt i de försat maskinerna tvätt! Tack, då kan vi äta ihop innan hon åker till jobbet.

Första två maskinerna klara, lägger i mer tvätt....upptäcker att tvättmedlet är slut och mia har glömt att berätta det. Irriterad över att jag måste springa och köpa. missar värdefull tvättid (det är för lite tid att tvätta på på kvällarna....tvätten hinner in te torka så varje minut är dyrbar). Springer och köper nytt medel. Två ny maskiner laddade, ska ner och lägga i nytt i den ena om 10 min, nytt i den andra om 25 min. Jag hatar att tvätta i tvättstugan....måste skaffa tvättmaskin och tummlare snart!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Köp ett hus.. fina här nere har jag hört.

Postat av: Martin

börjar bli dags för det känns det som!

2008-03-05 @ 21:36:43
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback