Bilsport superstage i Emmaboda

Gick upp 05.30.
Solen hade gått upp och det kändes som det kunde bli en riktigt bra dag!
Kom ut till bilen och insåg att det var frost ute, fick skrapa rutorna.


Kl är 06.03 och jag är på väg mot emmabodas flygplats och hpc:s ss-körning.


På plats.
Totalt blev vi bara 10 bilar. Mycket körtid med andra ord. R-däcken är monterade och jag är taggad till tänderna för att slå mina tidigare 1.34.18.


Efter en rejäl avåkning och ett gäng 1.34-tider kom jag äntligen ner på 1.33.69.
Var riktigt nöjd att jag kommit över 1.34-spöket och nästkommande repor blev dåliga (1.35-tider).
Krigsmålade crx:en och tog nya tag!

Näst sista epan för dagen blev 1.33.16 och på sista repan slog jag till med 1.32.34. Är riktigt nöjd med den tiden!
Inte illa för en sketen honda från 1990!
Alla mina tider:


Såg precis på hpc:s hemsida att jag piskade en CTR med över 2 sekunder. Jag var helt säker på att jag hade sämsta tiden av oss tio deltagande, men så fel jag hade ;D.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Riktigt bra jobbat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback