Då var man anmäld till årets billigaste SS

24:e maj med HPC.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du bara roar dig.. :)Klubb slalom nu i morgon.

Jag ska iofs va hemma och plottra istället :)

2008-05-16 @ 11:17:56
Postat av: Martin

Jag hade skrivit in slalomen, men det känns som det är för långt att åka för så llite körning. Men i höst kan man nog vara med och leka då :D.



Har du inget för dig nästa lördag får du gärna haka på och se när scotte och jag kör SS, jag ligger väl bara 12 sekunder efter honom :(

2008-05-16 @ 11:29:50
Postat av: Mattias

Tror Ida jobbar den helgen, så jag får nog hålla mig hemma. Men tack för erbjudandet.

Postat av: Martin

om du ångrar dig finns jag i emmaboda och leker :P

2008-05-16 @ 16:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback