Lördag förmiddag

Fick inte vara kvar i lägenheten, eftersom mia skulle packa ihop lite saker och jag fick inte veta vad det var. Det enda jag visste var att idag skulle jag få min födelsedagspresent.

Satte mig i solen utanför huset och väntade spänt.


20 min senare kommer mia ner med en resväska packad. Vi hoppar in i henns bil och jag inser att vi åker norrut på e4:an. vart ska vi?


Svänger av e4:an och tar 210. Hmm söderköping ligger på den här vägen.


Titta titta, Söderköping.


Presenten blev en övernattning på söderköpings brunn. Lite spa-behandling och en tre-rätters middag! Superdeluxe!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Mkt trevligare än att få en blomma (enligt mig då).

Postat av: Martin

absolut. det var super!

2008-05-11 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback