"Ska du inte provköra en KIA?"

Det kom fram en Nisse ute på Ikano-parkeringen och undrade om jag inte ville provköra en KIA.
Jag svarade:
-Nja...har ni nått som matchar en octavia rs så kan jag väl göra det.
- Hmmm, nya eller gamla rs:en?
- Gamla.
-Nja, vi har ju SUV:en där borta, den är ju motorstark.
- Nä tack då får det vara, SUV:ar är inte riktigt min grej.
- Du vill inte testa cee'd-kombin....det är en disel och den är piggare än den ser ut? Du får en DVD-film också samt chans att vinna två biljetter till fotbolls-em.
-Ok, låt gå.

Off I go.


 Gillade att det fanns aux och usb-aslutning till orginalstereon.



Bottendraget var trevligt, men efter 3000 varv var den trött!

Uteendet är väl inte det vackraste heller tyvärr, fast den är inte ful.




Parkeringssensoerna funkade bra :D.

Efter provturen fick jag fylla i en enkät med tre frågor. Skriva en hejarammsa till svenska landslaget på minst 10 ord. jag skrev: Go Go Go Go Go Go Go Go Go Go Sweden! Tror inte jag vinner några biljetter på den.

Den utlovade filmen (fick välja mellan denna och två andra filmer).

Kommentarer
Postat av: Mattias

Gött, tänk om du oxå får ett mail från Kia Norden. Där de säger: Vi har sett din blogg på nätet, om du skriver lite till så kan du få en Kia Ceed som tack för hjälpen. haha





(Tänker på min Irenehuss film).

Postat av: Martin

Ha ha ja man kan ju hoppas att det sker ;).

2008-05-01 @ 19:48:28
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback