Söderköpings brunn



Lite kaffebuffé i hotellträdgården är alderig fel.
Därefter tog vi varsit glas Hidden Rock på rummet innan det var dags att ta sig ner till relax-avdelningen.


Badrock är inte mitt favoritplagg, men jag kände mig rätt manlig i den ändå ;) (kanske var det vinet :P).


Nere på relax-avdelningen fanns det 2 st bubbelpölar och 2 bastu-avdelningar. lite stolar och bord. Fri juice och frukt, fågelkvitter ur högtalarsystem och lite lugn musik i bakgrunden. Vi badade lite bubbel (utan att få igång bubbelmaskinen). Drack lite juice och väntade på att få varsin ansiktsbehandling (present från svärfar och svärmor. tack så jätte mycket!).

25 min ansiktsbehandling är helt klart avslappnande, det hade jag inte räknat med!
Efter behandlingen lyckades jag få igång bubbelmaskinen så det blev lite bad i bubbelpölen.

Så här perfekt hud fick jag efter behandlingen:


Efter spa-besöket gjorde vi oss iordning för middag.
Först fick vi en fördrink aka bubbelvin.
Förrätten var en paj gjord på årgångsost samt en kall rådjursköttbit och rårörda lingon. Riktigt gott!
Huvudrätten var sjötunga med chibalalalbalaba sås och pressad potatis. Suveränt gott det med!
Efterrätten var en chokladmoussetartartartartatatatat med en sallad av annanas och jordgubb. Smaskens, men mastig!

Vi tog en liten promenad efter maten för att göra av med några kalorier. Det var grymt rofyllt att gå längs vattnet.



Kommentarer
Postat av: Mattias

Jag tror vi kommer får se mkt mer av Mode Mörten i framtiden.. De blir spännande, men jag saknar bild under behandlingen.

Postat av: Martin

Absolut. mode är mitt nya kall!

2008-05-11 @ 20:47:36
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback