Sitter på x2000 mot sthlm

3 st tidigare x2000 var försenade så alla fick hoppa på vårat (som var 18 min försenat).
Vi hade förstaklass biljetter och traskade till vår vagn som var helt överfull. Satte oss på våra väskor och diskuterade om vi kommer hinna med vår tåg från sthlm som går 19.40 (20 min efter att vårt första skulle anlända om det gick enl. tidtabellen).
När konduktörstjejen kom sa hom att vi hade rätt till våra platser och vår mat. Vi gick till dem och körde bort de sackarna som satt där (deras tåg var 2,5 timmar försenat bara så de var inte direkt glada). tror aldrig jag skämts så mkt i hela mitt liv!

men men nu sitter vi här. Nästa steg är att se om vi kommer med vårt tåg i sthlm till söderhamn.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Åh va härligt de låter..



"Flytta på er, jag har väntat i 18 minuter på de här tåget!"

Postat av: Martin

Ha ha precis!



Jag kände mig riktigt dum vill jag lova. men men man vill ju ha sin mat och sin sittplats ;)

2008-11-25 @ 19:28:34
URL: http://mzmracer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback