pinsamheter vid installation av trådlöst nätverk

En kollega frågade om jag klarade av att installera hans trådlösa nätverk då hans 17-åriga som vägrade fixa det.
Följde med honom hem i eftermiddag för att hjälpa till. Vi satte igång och installerade det den nya trådlösa routern. Gick in på sonens dator för att konfigruera routern därifrån. När jag börja skriva i firefox adressfält dyker http://lesbian bla bla bla upp. Trycker snabbt på esc-knappen. Sonen satt i sängen bakom mig och min kollega ijämte. Undra om sonen kommer få förklara sig ikväll :D.

Jag tyckte det var roligt, men ville ju inte säga nått ifall ingen märkte vad som stod :D

Kommentarer
Postat av: Mattias

Du skulle varit övertydlig haha!

Postat av: Martin

Ha ha ja det hade varit roligast för mig om inte annat :).

2008-09-11 @ 07:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback